A jármű részecskeszűrője (DPF) megtelt, és már nem regenerálható? A járműelektronika azt mutatja, hogy "DPF megtelt" vagy elérte a terhelési korlátot? Akkor egy új és meglehetősen drága részecskeszűrőt kell találni. De lehetősége van arra, hogy az eltömődött részecskeszűrőt tisztítsa meg elfogadható áron. A tisztítás után a szűrő új szűrő műszaki tulajdonságaival rendelkezik.
Legkésőbb, amikor a figyelmeztető lámpa / DPF kijelző villog a motor elektronikájában, a részecskeszűrőt el kell távolítani, cserélni vagy tisztítani kell. Kérjük, ne késleltesse a tisztítást vagy az eltömődött szűrő cseréjét túl sokáig, mert ahogy nő a korom- és hamuterhelés a koromszűrőn, az autóban az automatikus regeneráció egyre gyakrabban indul el, és ennek következtében
A részecskeszűrő tisztítása nekünk nem munka, hanem a hobbink!
Cégünk a koromszűrők tisztításának egyik vezető vállalata. A családi vállalat 13 éve tisztítja a koromszűrőket / részecskeszűrőket a kombinált hő- és villamosenergia termelő egységekből (CHP) és az autóiparból. Az innovatív és kíméletes tisztítási folyamatot a TÜV-Rheinland tesztelte, és már sikeresen alkalmazták több mint 40 000 minden típusú szűrővel ! A Barten GmbH volt az első vállalat (DPF tisztító), amely koromszűrő tisztítást ajánlott, és így határozottan alakította a piacot! Az elmúlt 13 évben tisztítottuk a részecskeszűrőket és katalizátorokat:
A részecskeszűrők tisztítási folyamatát a TÜV Rheinland tesztelte, és már sikeresen alkalmazták több mint 40 000 részecskeszűrőn.
Tehát hogyan működik ez, ha egy jól ismert francia tudományos újságíró kedvenc kifejezését használom? Elvileg meglehetősen egyszerű, de ne tévedjünk, a dízel részecskeszűrő egy kifinomult technológia, amely folyamatosan fejlődik.
Ha a dízel részecskeszűrő helyét keresi, könnyen megtalálhatja. Ez egy fémhenger a kipufogóvezetékben, a katalizátor után. Ebben a hengeres csőben méhsejt szerkezet található, amelyen keresztül a kipufogógázok áramlanak.
Megosztás a facebookon